Traineeship Australië - Reisverslagen van Leanne Aantjes - WaarBenJij.nu Traineeship Australië - Reisverslagen van Leanne Aantjes - WaarBenJij.nu

Traineeship Australië

Voor de Major International Agribusiness Mangement (Internatinaal bedrijfsleiderschap grote bedrijven) ga ik mijn tweede traineeship en afstudeeropdracht in Australië doen!

Daarna hoop ik nog 18 dagen met Anke van Oorschot rond te gaan trekken! Dit is een hele goede vriendin van mij van de CAH te Dronten!

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2011

Een mooie afsluiting in Sydney!!

25 Mei 2011

Planning.. maar dan net even anders :$

11 Mei 2011

Big chicks in a Fridge entertainen lekkere boefjes

26 April 2011

One Two Baum

15 April 2011

"Mouse" versus "Gehaktbal"
Leanne

Ik bij de Abel Tasman National Park (New Zealand)

Actief sinds 03 Maart 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 30382

Voorgaande reizen:

18 Maart 2011 - 08 Juni 2011

Traineeship Australië

Landen bezocht: