Reisplanning - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Leanne Aantjes - WaarBenJij.nu Reisplanning - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Leanne Aantjes - WaarBenJij.nu

Reisplanning

Door: Leanne

Blijf op de hoogte en volg Leanne

03 Maart 2011 | Nederland, Dronten

Hoihoi allemaal,

Op 18 maart 2011 hoop ik te vertekken naar Australië voor mijn laatste traineeship voor mijn opleiding Dier- en Veehouderij op de CAH te Dronten!

Ik vlieg naar Perth waar ik opgehaald zal worden door de familie Haddon(echte Australiers)! Hier ga ik mijn traineeship vervullen! Zij hebben circa 1000 koeien en 700 stuks jongvee in Busselton(Zuid-Oost Australië)!
Hier ga ik 9 weken meewerken en mijn afstudeerwerkstuk schrijven. En natuurlijk hoop ik ook mijn engels verbeteren!!

Vervolgens vlieg ik op 20 mei 2011 naar Cairns waar ik Anke van Oorschot zal ontmoeten. Een goede vriendin van mij van school, die in juni is afgestudeerd en nu daar ruim een halfjaar rondtrekt!

We hopen dan door te reizen naar Alice Springs en Darwin. Vervolgens vliegen we naar Sydney.

Op 7 juni hoop ik in het vliegtuig terug te stappen en op 8 juni weer in Nederland terug te zijn!

Nu al super veel zin in!! De voorbereidingen zijn in volle gang! Het visum is rond, de tickets geboekt, dus nu nog vanalles afronden en regelen!

Ik hoop hier af en toe een berichtje te plaatsen hoe het met me gaat en wat ik natuurlijk allemaal beleef!

xusjes my


  • 04 Maart 2011 - 12:56

    Rian:

    Over 2 weken ben je ga je er al weer heen....dat is vlug! Gelukkig is het volgende week nog ff aulafeest in Dronten. Miss spreek ik je dan wel ff.

    Heel veel plezier daaro down under en geniet er van!

    liefs Rian

  • 06 Maart 2011 - 16:03

    Louise Spruijt:

    Eey Leanne,
    So das een tijd geleden moet je zeker hebben gedacht toen je dit berichtje las..jaja die goeie ouwe driestar ;) haha suuz is op het moment in zuid afrika en ja die volg ik nu ook op de wie wat waar dus zodoende dat ik ook bij jou kwam. Lijkt me leuk om je te volgen en wat je allemaal voor indrukken op doet daar. Hoop dat je het erg naar je zin gaat hebben en dat je je afstudeerverslag er goed kunt schrijven. Toen mijn vader destijds voor de hogere landbouwschool (dat heette toen zo :$) op buitenlandse stage ging, ging hij ook naar Australië evenals mijn oom die ook akkerbouwer is. Dus ik zie herkenning. Leuk!! Veel plezier, veel succes en kom weer heelhuids thuis ;)

    Groetjes,
    Louise Spruijt

  • 06 Maart 2011 - 21:01

    Dennis Reus:

    Hallooooooooo,

    Veel plezier in dat verre land he, spreek je daarvoor nog wel maar dan heb ik iig al wat gepost!;-)

    Hou je mij en Niels ook een beetje in de gaten op nielsendennis.waarbenjij.nu? Wij zitten vanaf april in Portugal, wat een straf he!:)

    Xx

  • 18 Maart 2011 - 15:01

    Sanne:

    Heej Leanne!

    Vandaag begint je grote avontuur.. Heel veel plezier en succes! Maak er wat leuks van! We zullen aan je denken als wij over 2 weken weer braaf bij ethiek en minor zitten, heb jij het toch beter voor elkaar :P

    Liefs xx
    Sanne

  • 20 Maart 2011 - 17:48

    Dieke:

    Ha Le,

    Hoeistie daar in verweggistan?
    Hoe zijn de eerste indrukken?
    Leuk bedrijf en aardige mensen?

    We zien hier vast snel een berichtje!

    Liefs Diek

  • 22 Maart 2011 - 04:48

    Anke.....:

    Hee chick/!!!

    Je bent aagnekomen maar waar is je eerste verhaaltje en je foto's haha!!??

    tot over 8.5 week:D joehoe!! party party!!!!

    heel veel succes met stage en tot de 21e !!!!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leanne

Ik bij de Abel Tasman National Park (New Zealand)

Actief sinds 03 Maart 2011
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 30397

Voorgaande reizen:

18 Maart 2011 - 08 Juni 2011

Traineeship Australië

Landen bezocht: